Stretávacie sociálne impérium

Po prvé, tam boli sieťové stránky, ktoré by vám mohli pomôcť nájsť prácu alebo vedúci predaja. Potom tam boli sociálne stránky, ktorých účelom bolo jednoducho, dobre, vytváranie sietí. Stránky ako Facebook a Twitter nemali problém dosiahnuť výbušný rast, z veľkej časti preto, že boli slobodné.

aplikace
 
V poslednej dobe však užívateľ / spotrebiteľ zistil, že nie je úplne zadarmo. Pripojené reťazce spôsobujú, že užívatelia sa vzdávajú súkromia a najčastejšie sa podrobujú psychologickej manipulácii bez ich súhlasu – vysoká cena za trochu oslavovaný e-mail.
 
Problémy sociálnych médií boli dobre zdokumentované, takže tu nie je dôvod ich skúmať. Avšak, skryté v titulkoch sú niektoré nervové technológie spoločnosti, ktoré skočil na rozbehnutom vlaku čoskoro, aby sa ich výrobky všetky sociálne, po celú dobu. Ukážka A vo všetkom je CRM.
 
Neexistuje žiadna spoločnosť CRM, ktorá nevyužíva sociálne médiá na podporu podnikových procesov zameraných na zákazníka. Výhody od predaja po servis a marketing zahŕňajú výhody, ktoré prinášajú výrazne nižšie náklady na podnikové procesy.
 
Sociálny CRM
Teraz je vozidlo pre všetko, čo je dobrota v ťažkostiach, a zatiaľ čo žiadni dodávatelia, s ktorými som hovoril, navrhli, že by sa vzdali svojich odkazov na sociálne médiá, niektorí boli nervózni. Nedávny príbeh v The New York Times dokumentuje, ako spotrebitelia v Illinois podali žalobu proti Facebooku za porušenie zákona o súkromí štátu. Oblek tvrdí, že Facebook použil softvér na rozpoznávanie tváre na fotografiách používateľov bez povolenia.

média
 
V reakcii na to sa sociálny mediálny gigant snaží zrušiť činnosť a povedať, že nedošlo k žiadnej škode a že škoda nad rámec jednoduchého zákonodarstva je potrebná, aby mohol spotrebiteľ žalovať. Vážne.
 
Medzitým je Facebook vo voľnom páde. Grassroots pohyby boli povzbudenie ľudí, aby opustili Facebook, a ďalšie sociálne siete získavajú trakciu – dosť, že spoločnosť zdvojnásobila čakaciu dobu pre ľudí, ktorí chcú, aby ich účty odstránené z dvoch na štyri týždne.